Η Μ Ε Τ Ο Χ Η
Η ΜΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΡΙΑΔΙΑΝΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΩΝ ΗΡΩΩΝ
ΠΑΠΠΙΚΟΣ ΑΣΠΑΣΜΟΣ

ΚΑΙΝΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΠΑΠΠΙΚΟΣ ΑΣΠΑΣΜΟΣ

ΑΣΠΑΣΜΟΣ (ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ) ΤΟΥ ΑΠΟ 9ΗΣ ΜΑΡΤΙΟΥ 2021 ΑΡΧΙΕΡΑΤΙΚΩΣ ΚΑΙ ΠΑΠΠΙΚΩΣ ΕΞΟΝΟΜΑΣΘΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΝΔΥΘΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟ 30ΗΣ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2021 ΑΡΧΙΕΡΑΤΙΚΩΣ ΚΑΙ ΠΑΠΠΙΚΩΣ ΧΡΙΣΘΕΝΤΟΣ ΙΔΡΥΤΟΥ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ ΤΡΙΑΔΙΑΝΙΣΜΟΥ, ΤΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΟΥ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΟΣ, ΤΗΣ «ΑΥΤΟΥ ΕΛΕῼ ΘΕΟΥ ΑΠΑΓΚΟΣΜΙΟΤΗΤΟΣ» («Α.Ε.Θ.Α.»), ΤΟΥ «ΠΑΠΠΑ ΠΑΛΑΙΑΣ, ΝΕΑΣ ΕΙΡΗΝΟΥΠΟΛΕΩΣ (ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ), ΑΘΗΝΗΣ, ΣΥΜΠΑΣΗΣ ΕΣΤΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΑΣΗΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΗΣ», Κ.Κ. ΙΩΑΝΝΟΥ Ι΄ - Ε΄ ΙΛΑΡΙΩΝΟΣ Α΄ ΤΟΥ ΣΙΩΚΟΥ (ΘΕΟΛΟΓΟΥ - ΙΕΡΕΩΣ)
Με ιδιαίτερη τιμή και πνευματική χαρά, σας παρουσιάζουμε την Official Webpage της «Καινορθοδόξου Χριστιανικής Ομολογίας του Τριαδιανισμού», η οποία ιστοσελίδα φέρει το ίδιο ακροστίχιο ιερό όνομα της Ομολογίας και συστήνεται διαδικτυακά ως «Η Μ Ε Τ Ο Χ Η», όπως ακριβώς και η Official Facebook Page Της, με την οποία συνδέεται (βλ. Επικοινωνία), έχοντας κατά πάντα νόμιμο χαρακτήρα θεολογικής και δογματικής επιστημονικής διαφώτισης και θρησκευτικής ενημέρωσης του κοινού, στα πλαίσια της επιτρεπόμενης και μη προσηλυτιστικής ιεραποστολικής δράσης και ανακοινώνουμε ότι από 25-12-2021, ως Πνευματικοί Ιδρυτές και Επιστημονικοί Υπεύθυνοι, έχουμε ήδη διακηρύξει την επίσημη πνευματική και εκκλησιαστική ίδρυση της Καινορθόδοξης Χριστιανικής Ομολογίας μας, υπό το όνομα «Η Μ Ε Τ Ο Χ Η», δηλαδή, «Η Μία Εκκλησία Τριαδιανών Ορθοδόξων Χριστών Ηρώων» (βλ. Παππικαί Αποφάνσεις), την οποία από 09-03-2021 είχαμε ήδη θέσει «εν εγρηγόρσει», σε ιδρυτική, δηλαδή, ετοιμότητα (βλ. Παππικαί Αποφάνσεις), σε διάκριση, ασφαλώς, από τη νομική της ίδρυση, τη νομική, δηλαδή, προσωπικότητά της, η οποία θα επέλθει αργότερα, μετά την οργάνωση των πρώτων καινορθοδόξων θρησκευτικών κοινοτήτων.
Τόσο η 9η Μαρτίου 2021, ημερομηνία του Αρχιερατικού και Παππικού μας Εξονομασμού (βλ. Παππικαί Αποφάνσεις), όσο και η 30η Δεκεμβρίου 2021, ημερομηνία του Αρχιερατικού και Παππικού Χρίσματός μας (βλ. Παππικαί Αποφάνσεις), συναποτελούν για μας ιστορικά ορόσημα, στα δογματικά και εκκλησιαστικά πλαίσια του ως άνω ιδρυθέντος εκ μέρους μας «Καινορθοδόξου Δόγματος», του Τριαδιανισμού, στα οποία, σημειωτέον, αποδείξαμε ότι η αρχιερωσύνη, στην ιερατική τάξη της Καινής Διαθήκης και σε αντίθεση προς το ιερατείο της Παλαιάς, αποτελεί, απλώς, ανώτερο και ανώτατο ιερατικό τίτλο, εξονομασμό ή «οφφίκιο» ποιμαντικής ευθύνης και κανονικής δικαιοδοσίας στα ίδια βαθμολογικά πλαίσια του ανωτάτου, για άνθρωπο, ιερατικού βαθμού τελετουργικής και μυσταγωγικής ιεράς δυνάμεως και ενεργείας του Πρεσβυτέρου, ο οποίος βαθμός, βάσει της ευχολογίας και του τυπικού της «εις Πρεσβύτερον» χειροτονίας, όπου λέγεται σαφώς το «πλήρωσον της του Αγίου σου Πνεύματος δωρεάς, ίνα γένηται άξιος προσφέρειν σοι δώρα και θυσίας πνευματικάς» και υποκλίνονται και τα δύο γόνατα μπροστά στο ιερό θυσιαστήριο και παραδίδεται και παραλαμβάνεται ολόκληρη η ιερά ευχαριστιακή παρακαταθήκη ολοκλήρου του καθηγιασμένου ευχαριστιακού άρτου, τελεσιουργεί πλήρως και αυτοδύναμα ολόκληρο το ανώτατο, για άνθρωπο, μυστήριο της θείας ευχαριστίας, κάθε ένας Πρεσβύτερος μόνος του, σε χωριστό ιερό θυσιαστήριο και σε χωριστή λατρευτική σύναξη.
Γι' αυτό και στην Καινή Διαθήκη δεν υφίσταται κανείς άλλος, δήθεν ανώτερος του Πρεσβυτέρου και ανώτατος, για άνθρωπο, ιερατικός βαθμός τελετουργικής και μυσταγωγικής ιεράς δυνάμεως και ενεργείας, όπως το εκ μέρους μας ονομαζόμενο και αιρετικό αποδεδειγμένο «Παλαιορθόδοξο Δόγμα», του Ανατολικού Χριστιανισμού, υποστηρίζει για τον δήθεν ανώτερο και ανώτατο, ανυπόστατο στην πραγματικότητα, βαθμό του Επισκόπου, διπλοχειροτονώντας, ουσιαστικά, ανεπίτρεπτα και καθαιρετικά (βλ. 68ο αποστολικό παλαιορθόδοξο κανόνα), τους αρχιερείς στον ίδιο βαθμό του Πρεσβυτέρου, δεδομένου ότι δεν υφίσταται μεγαλύτερο, για άνθρωπο, από το ευχαριστιακό μυστήριο και γι' αυτό, όλοι οι χειροτονημένοι ως Πρεσβύτεροι δε διαφέρουν μεταξύ τους «φύσει», ως προς την τελετουργική και μυσταγωγική ιερατική δύναμη και ενέργεια, αλλά μόνο «θέσει», ως προς τον ιερατικό τίτλο, τον εξονομασμό ή το «οφφίκιο» της ποιμαντικής ευθύνης και της κανονικής δικαιοδοσίας (βλ. συνοπτικώς Δογματολογία).
Υπάρχουν, π.χ., Πρεσβύτεροι που διοικούν ένα ενοριακό τμήμα, μια «ιερά γειτονία» και λέγονται «Παραπρεσβύτεροι» ή «Οικονόμοι» ή «Παριερείς», Πρεσβύτεροι που διοικούν μια ενορία ή μια μονή, μια «ιερά κοινότητα» και λέγονται «Πρωτοπρεσβύτεροι» ή «Αρχιμανδρίτες» ή «Πρωθιερείς», Πρεσβύτεροι που διοικούν μια επισκοπή, ένα «ιερό δήμο» και λέγονται «Αρχιπρεσβύτεροι» ή «Επίσκοποι» ή «Αρχιερείς» κ.λ.π., γι' αυτό άλλωστε και ο Απόστολος Πέτρος, δηλώνοντας σαφώς τον «φύσει» ιερατικό Του βαθμό, ονομάζει τον εαυτό Του ως «Συμπρεσβύτερο», δηλαδή, ως «Πρεσβύτερο», ο οποίος δε διαφέρει «φύσει» από τους άλλους Πρεσβυτέρους.
Από δογματολογική και τριαδολογική άποψη, η ίδρυση μιας νέας δογματικής ομολογίας ακολουθεί το εντελεχειακό σχήμα της τριαδικής αντεπίδειξης των τριών «κατά πλάτος χρισμάτων», τα οποία πρώτοι εμείς ορίζουμε επακριβώς στον υπό ανάρτηση και έκδοση Δογματικό Τόμο μας ως «μύστης-έκκλητος-πολίτης» και αναλόγως, ως «μυστεία-εκκλησία-πολιτεία»:
1. Αρχέτυπο άκρο (κανόνας): «Μυστειακή» ή «πνευματική» ίδρυση: Η δογματική και λειτουργική οργάνωση, η έκφραση των θείων δογμάτων της πίστεως και η ρύθμιση των θείων και ιερών δραμάτων της λατρευτικής ζωής, η ενθησαύριση της θείας αληθείας και η αποταμίευση της θείας χάριτος.
2. Έκτυπο μέσο (εικόνα): «Εκκλησιαστική» ή «ψυχική» ίδρυση: Η κανονική οργάνωση, η θέσπιση των ιερών κανόνων της εκκλησιαστικής διοικήσεως και της εν γένει ηθικής διαγωγής των μελών της εκκλησίας.
3. Αντίτυπο άκρο (αντίθετο): «Πολιτειακή» ή «σαρκική» ίδρυση: Η νομική οργάνωση, η σύνταξη του καταστατικού χάρτη, η αναγνώριση από την πολιτεία και η επίκτηση της νομικής προσωπικότητος.
Την 25η Δεκεμβρίου 2021, λοιπόν, κατ' αυτή την εορτή των Χριστουγέννων, διακηρύξαμε επίσημα και ανακοινώσαμε δημόσια την πνευματική και εκκλησιαστική ίδρυση του Καινορθοδόξου Δόγματος του Τριαδιανισμού και την πλήρη, δογματική και εκκλησιαστική, αποτείχισή μας (βλ. 15ο κανόνα της παλαιορθοδόξου πρωτοδευτέρας συνόδου, την οποία εμείς αναγνωρίζουμε και συγκαταλέγουμε μεταξύ των παλαιορθοδόξων οικουμενικών συνόδων) από το εκ μέρους μας ονομαζόμενο ως «Παλαιορθόδοξο Δόγμα», του Ανατολικού Χριστιανισμού, το οποίο, ως θεολόγοι επιστήμονες, στον υπό ανάρτηση και έκδοση «Μεγάλο Παππικό Δογματικό Και Κανονικό Τόμο» μας, αποδείξαμε περίτρανα ως αιρετικό, με σωρεία αιρετικών δογμάτων και δοξασιών (βλ. συνοπτικώς Δογματολογία).
Οι επισκέπτες της ιστοσελίδας μας μπορούν, βεβαίως, να διαβάζουν και να κοινοποιούν όλα τα λίαν ενδιαφέροντα και γι' αυτούς και για όλους τους συνανθρώπους μας θεολογικά και δογματικά επιστημονικά άρθρα μας, διότι, σαφώς, η θεολογική και δογματική αλήθεια είναι κοινό και πανανθρώπινο αγαθό και η επίγνωσή της ενδιαφέρει όλους τους ανθρώπους, αλλά απαγορεύεται, ασφαλώς, κάθε αντιγραφή και κλοπή του περιεχομένου τους που θίγει τα νόμιμα, πνευματικά και συγγραφικά, δικαιώματά μας, για τα οποία και επιφυλασσόμαστε σε κάθε περίπτωση, δεδομένου ότι όλες οι θεολογικές και δογματικές πρωτότυπες επιστημονικές μας μελέτες που δημοσιεύονται εδώ είναι νόμιμα πιστοποιημένες, είτε με συμβολαιογραφικές πράξεις, είτε με χρονοσήμανση στον ΟΠΙ (Οργανισμό Πνευματικής Ιδιοκτησίας) και τηρείται εκ μέρους μας κάθε έντυπο και ηλεκτρονικό αρχείο, γι' αυτό και όσοι αναδημοσιεύουν από εδώ οπουδήποτε αλλού τις δημοσιεύσεις μας δεν πρέπει να παραλείπουν να αναφέρουν και να παραπέμπουν στην πηγή τους, στην ιστοσελίδα μας και το συγγραφέα.
Οι τυχόν περαιτέρω ενδιαφερόμενοι για ένταξη και προσχώρηση στην υπό ίδρυση Καινορθόδοξη Χριστιανική Δογματική Ομολογία μας «Η Μ Ε Τ Ο Χ Η», η οποία, σημειωτέον, έχει, από την ίδρυσή της, κατεξοχήν αντιρατσιστικό ομολογιακό χαρακτήρα, γι' αυτό και δέχεται και τιμά και διακονεί κάθε άνθρωπο, είτε ομοφυλόφιλο, είτε ετεροφυλόφιλο, μπορούν να εκτυπώνουν, να συμπληρώνουν, να υπογράφουν και να μας αποστέλλουν και ηλεκτρονικά (σκαναρισμένη) και όλοι οπωσδήποτε ταχυδρομικά την ειδική αίτηση προσχωρήσεως (βλ. Αίτησις Προσχωρήσεως), επισυνάπτοντας και τα απαραίτητα πιστοποιητικά, καθώς και να επικοινωνούν προσωπικά μαζί μας, μέσω των στοιχείων επικοινωνίας που παρέχονται από την ιστοσελίδα (βλ. Επικοινωνία).
Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη στην ιστοσελίδα μας και ευελπιστούμε να συμβάλει στην ορθή θεολογική και δογματική σας κατάρτιση ή επιμόρφωση.
Ο Διαχειριστής της Ιστοσελίδας
Ο Πνευματικός Ιδρυτής (Εισηγητής) και Επιστημονικός Υπεύθυνος της Ομολογίας
† Ο ΠΑΛΑΙΑΣ, ΝΕΑΣ ΕΙΡΗΝΟΥΠΟΛΕΩΣ, ΑΘΗΝΗΣ
ΣΥΜΠΑΣΗΣ ΕΣΤΙΑΣ
ΚΑΙ
ΑΠΑΣΗΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΗΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ Ι΄ - Ε΄
ΙΛΑΡΙΩΝ Α΄
(Ο ΣΙΩΚΟΣ)
