" Η Μ. Ε. Τ. Ο. Χ. Η. "

Η ΜΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΡΙΑΔΙΑΝΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΩΝ ΗΡΩΩΝ

ΠΑΠΠΙΚΟΣ ΑΣΠΑΣΜΟΣ



ΑΣΠΑΣΜΟΣ (ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ) ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΡΑΤΙΚΩΣ ΚΑΙ ΠΑΠΠΙΚΩΣ ΕΞΟΝΟΜΑΣΘΕΝΤΟΣ ΙΔΡΥΤΟΥ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ ΤΡΙΑΔΙΑΝΙΣΜΟΥ, ΤΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΟΥ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΟΣ, ΤΗΣ ΑΥΤΟΥ ΕΛΕΩι ΘΕΟΥ ΑΠΑΓΚΟΣΜΙΟΤΗΤΟΣ (Α.Ε.Θ.Α.), ΤΟΥ "ΠΑΠΠΑ ΠΑΛΑΙΑΣ, ΝΕΑΣ ΕΙΡΗΝΟΥΠΟΛΕΩΣ (ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ), ΑΘΗΝΗΣ, ΣΥΜΠΑΣΗΣ ΕΣΤΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΑΣΗΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΗΣ", Κ.Κ. ΙΩΑΝΝΟΥ Ι΄ - Ε΄ ΙΛΑΡΙΩΝΟΣ Α΄ ΤΟΥ ΣΙΩΚΟΥ, ΘΕΟΛΟΓΟΥ - ΙΕΡΕΩΣ


Με ιδιαίτερη τιμή και πνευματική χαρά, σας παρουσιάζουμε την επίσημη ιστοσελίδα της υπό ίδρυση Καινορθοδόξου Χριστιανικής Ομολογίας του Τριαδιανισμού υπό το αυτό όνομα «Η Μ Ε Τ Ο Χ Η» (η οποία έχει κατά πάντα νόμιμο χαρακτήρα θεολογικής και δογματικής επιστημονικής διαφώτισης και θρησκευτικής ενημέρωσης του κοινού, στα πλαίσια της επιτρεπόμενης και μη προσηλυτιστικής ιεραποστολικής δράσης) και ανακοινώνουμε ότι από 09-03-2021, ως Πνευματικοί Ιδρυτές και Επιστημονικοί Υπεύθυνοι, έχουμε θέσει την Καινορθόδοξη Χριστιανική Δογματική Ομολογία μας υπό το όνομα «Η Μ Ε Τ Ο Χ Η», εν εγρηγόρσει, σε ιδρυτική, δηλαδή, ετοιμότητα και τελεί ήδη υπό πνευματική και εκκλησιαστική ίδρυση, σε διάκριση από τη νομική της ίδρυση, τη νομική, δηλαδή, προσωπικότητά της, η οποία θα επέλθει αργότερα, μετά την οργάνωση των πρώτων καινορθοδόξων θρησκευτικών κοινοτήτων.

H 9η Μαρτίου 2021 αποτελεί ιστορική ημερομηνία (ορόσημο) του Αρχιερατικού και Παππικού μας Εξονομασμού (βλ. Παππική Απόφανση 1/09-03-2021), στα δογματικά και εκκλησιαστικά πλαίσια του υπό ίδρυση, εκ μέρους μας, «Καινορθοδόξου Δόγματος», στα οποία, σημειωτέον, αποδείξαμε ότι η αρχιερωσύνη, στην ιερατική τάξη της Καινής Διαθήκης και σε αντίθεση προς το ιερατείο της Παλαιάς, αποτελεί, απλώς, ανώτερο και ανώτατο ιερατικό τίτλο, εξονομασμό ή «οφφίκιο» ποιμαντικής ευθύνης και κανονικής δικαιοδοσίας του ανωτάτου, για άνθρωπο, βαθμού τελετουργικής και μυσταγωγικής ιεράς δυνάμεως και ενεργείας του Πρεσβυτέρου, ο οποίος βαθμός, βάσει της ευχολογίας και του τυπικού της «εις Πρεσβύτερον» χειροτονίας, όπου λέγεται σαφώς το «πλήρωσον της του Αγίου σου Πνεύματος δωρεάς, ίνα γένηται άξιος προσφέρειν σοι δώρα και θυσίας πνευματικάς» και υποκλίνονται και τα δύο γόνατα μπροστά στο ιερό θυσιαστήριο και παραδίδεται και παραλαμβάνεται ολόκληρη η ιερά ευχαριστιακή παρακαταθήκη ολοκλήρου του καθηγιασμένου ευχαριστιακού άρτου, τελεσιουργεί πλήρως και αυτοδύναμα ολόκληρο το ανώτατο, για άνθρωπο, μυστήριο της θείας ευχαριστίας, γι' αυτό και στην Καινή Διαθήκη δεν υφίσταται κανείς άλλος, δήθεν ανώτερος του Πρεσβυτέρου και ανώτατος, για άνθρωπο, βαθμός τελετουργικής και μυσταγωγικής ιεράς δυνάμεως και ενεργείας, όπως το εκ μέρους μας ονομαζόμενο και αιρετικό αποδεδειγμένο «Παλαιορθόδοξο Δόγμα», του Ανατολικού και του Δυτικού Χριστιανισμού, υποστηρίζει για τον δήθεν ανώτερο και ανώτατο, ανυπόστατο στην πραγματικότητα, βαθμό του Επισκόπου, διπλοχειροτονώντας, ουσιαστικά, ανεπίτρεπτα και καθαιρετικά, τους αρχιερείς στον ίδιο βαθμό του Πρεσβυτέρου, δεδομένου ότι δεν υφίσταται μεγαλύτερο, για άνθρωπο, από το ευχαριστιακό μυστήριο και γι' αυτό, όλοι οι χειροτονημένοι ως Πρεσβύτεροι δε διαφέρουν μεταξύ τους «φύσει», ως προς την τελετουργική και μυσταγωγική ιερά δύναμη και ενέργεια, αλλά μόνο «θέσει», ως προς τον ιερατικό τίτλο, τον εξονομασμό ή το «οφφίκιο» της ποιμαντικής ευθύνης και της κανονικής δικαιοδοσίας.

Υπάρχουν, π.χ., Πρεσβύτεροι που διοικούν ένα ενοριακό τμήμα, μια «ιερά γειτονία» και λέγονται «Παραπρεσβύτεροι» ή «Οικονόμοι» ή «Παριερείς», Πρεσβύτεροι που διοικούν μια ενορία ή μια μονή, μια «ιερά κοινότητα» και λέγονται «Πρωτοπρεσβύτεροι» ή «Αρχιμανδρίτες» ή «Πρωθιερείς», Πρεσβύτεροι που διοικούν μια επισκοπή, ένα «ιερό δήμο» και λέγονται «Αρχιπρεσβύτεροι» ή «Επίσκοποι» ή «Αρχιερείς» κ.λ.π., γι' αυτό άλλωστε και ο Απόστολος Πέτρος, δηλώνοντας σαφώς τον «φύσει» ιερατικό του βαθμό, ονομάζει τον εαυτό του ως «Συμπρεσβύτερο», δηλαδή, ως «Πρεσβύτερο», ο οποίος δε διαφέρει «φύσει» από τους άλλους Πρεσβυτέρους.

Από δογματολογική και τριαδολογική άποψη, η ίδρυση μιας νέας δογματικής ομολογίας ακολουθεί το εντελεχειακό σχήμα της τριαδικής αντεπίδειξης των τριών «κατά πλάτος χρισμάτων», τα οποία πρώτοι εμείς ορίζουμε επακριβώς στον υπό ανάρτηση και έκδοση Δογματικό Τόμο μας ως «μύστης-έκκλητος-πολίτης» και αναλόγως, ως «μυστεία-εκκλησία-πολιτεία»:

1. Αρχέτυπο άκρο (κανόνας): «Μυστειακή» ή «πνευματική» ίδρυση: Η δογματική και λειτουργική οργάνωση, η έκφραση των θείων δογμάτων της πίστεως και η ρύθμιση των θείων και ιερών δραμάτων της λατρευτικής ζωής, η ενθησαύριση της θείας αληθείας και η αποταμίευση της θείας χάριτος.

2. Έκτυπο μέσο (εικόνα): «Εκκλησιαστική» ή «ψυχική» ίδρυση: Η κανονική οργάνωση, η θέσπιση των ιερών κανόνων της εκκλησιαστικής διοικήσεως και της εν γένει ηθικής διαγωγής των μελών της εκκλησίας.

3. Αντίτυπο άκρο (αντίθετο): «Πολιτειακή» ή «σαρκική» ίδρυση: Η νομική οργάνωση, η σύνταξη του καταστατικού χάρτη, η αναγνώριση από την πολιτεία και η επίκτηση της νομικής προσωπικότητος.

Μέχρι την ημέρα που θα ανακοινώσουμε την επίσημη πνευματική και εκκλησιαστική ίδρυση του Καινορθοδόξου Δόγματος του Τριαδιανισμού και την πλήρη, δογματική και εκκλησιαστική, αποτείχισή μας από το εκ μέρους μας ονομαζόμενο ως «Παλαιορθόδοξο Δόγμα», του Ανατολικού Χριστιανισμού, το οποίο, ως θεολόγοι επιστήμονες, στον υπό ανάρτηση και έκδοση «Μεγάλο Παππικό Δογματικό Και Κανονικό Τόμο» μας, αποδείξαμε περίτρανα ως αιρετικό, με σωρεία αιρετικών δογμάτων και δοξασιών, διάγουμε, εντελώς τυπικά, στο δογματικό και εκκλησιαστικό, ακόμη, χώρο του Παλαιορθοδόξου Δόγματος.

Οι επισκέπτες της ιστοσελίδας μας μπορούν, βεβαίως, να διαβάζουν και να κοινοποιούν όλα τα λίαν ενδιαφέροντα και γι' αυτούς και για όλους τους συνανθρώπους μας θεολογικά και δογματικά επιστημονικά άρθρα μας (διότι η θεολογική και δογματική αλήθεια είναι κοινό και πανανθρώπινο αγαθό και η επίγνωσή της ενδιαφέρει όλους τους ανθρώπους), αλλά απαγορεύεται, ασφαλώς, κάθε αντιγραφή και κλοπή του περιεχομένου τους που θίγει τα νόμιμα, πνευματικά και συγγραφικά, δικαιώματά μας, για τα οποία και επιφυλασσόμαστε σε κάθε περίπτωση, δεδομένου ότι όλες οι θεολογικές και δογματικές πρωτότυπες επιστημονικές μας μελέτες που δημοσιεύονται εδώ είναι νόμιμα πιστοποιημένες, είτε με συμβολαιογραφικές πράξεις, είτε με χρονοσήμανση στον ΟΠΙ (Οργανισμό Πνευματικής Ιδιοκτησίας) και τηρείται εκ μέρους μας κάθε έντυπο και ηλεκτρονικό αρχείο, γι' αυτό και όσοι αναδημοσιεύουν από εδώ οπουδήποτε αλλού τις δημοσιεύσεις μας δεν πρέπει να παραλείπουν να αναφέρουν και να παραπέμπουν στην πηγή τους, στην ιστοσελίδα μας και το συγγραφέα.

Οι τυχόν περαιτέρω ενδιαφερόμενοι για ένταξη και προσχώρηση στην υπό ίδρυση Καινορθόδοξη Χριστιανική Δογματική Ομολογία μας «Η Μ Ε Τ Ο Χ Η» (η οποία έχει, από την ίδρυσή της, κατεξοχήν αντιρατσιστικό ομολογιακό χαρακτήρα, γι' αυτό και δέχεται και τιμά και διακονεί κάθε άνθρωπο, είτε ομοφυλόφιλο, είτε ετεροφυλόφιλο) μπορούν να επικοινωνούν προσωπικά μαζί μας, μέσω των στοιχείων επικοινωνίας που παρέχονται από την ιστοσελίδα.

Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη στην ιστοσελίδα μας και ευελπιστούμε να συμβάλει στην ορθή θεολογική και δογματική σας κατάρτιση ή επιμόρφωση.

Ο Διαχειριστής της Ιστοσελίδας

Ο Πνευματικός Ιδρυτής (Εισηγητής) και Επιστημονικός Υπεύθυνος της Ομολογίας



† Ο ΠΑΛΑΙΑΣ, ΝΕΑΣ ΕΙΡΗΝΟΥΠΟΛΕΩΣ, ΑΘΗΝΗΣ

ΣΥΜΠΑΣΗΣ ΕΣΤΙΑΣ

ΚΑΙ

ΑΠΑΣΗΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΗΣ

ΙΩΑΝΝΗΣ Ι΄ - Ε΄

ΙΛΑΡΙΩΝ Α΄

(Ο ΣΙΩΚΟΣ)