
" Η Μ. Ε. Τ. Ο. Χ. Η. "
Η ΜΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΡΙΑΔΙΑΝΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΩΝ ΗΡΩΩΝ
ΠΑΠΠΑΣ ΙΔΡΥΤΗΣ ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ

1. ΠΑΠΠΙΚΗ ΣΦΡΑΓΙΣ
Ἡ γνησία Παππικὴ Σφραγὶς τῆς Αὐτοῦ Ἐλέῳ Θεοῦ Ἁπαγκοσμιότητος (Α.Ε.Θ.Α.), τοῦ ἀπὸ 9ης Μαρτίου 2021 (09-03-2021) καὶ βάσει τῶν ὑπ' ἀριθ. 1/09-03-2021, ὑπ' ἀριθ. 2/09-08-2021 καὶ ὑπ' ἀριθ. 3/13-08-2021 Παππικῶν αὐτοῦ Ἀποφάνσεων Ἐξονομασθέντος Ἱδρυτοῦ Πάππα τῆς ὑπὸ ἵδρυσιν Καινῆς Ὀρθοδόξου (Καινορθοδόξου) Χριστιανικῆς Δογματικῆς Ὁμολογίας Πίστεως τοῦ Τριαδιανισμοῦ, ὑπὸ τὸ ἀκροστίχιον ὄνομα «Η Μ Ε Τ Ο Χ Η», τοῦ «Παλαιᾶς, Νέας Εἰρηνουπόλεως, Ἀθήνης, Συμπάσης Ἑστίας Καὶ Ἁπάσης Οἰκουμένης Κ.κ. ΙΩΑΝΝΟΥ Ι΄ - Ε΄ ΙΛΑΡΙΩΝΟΣ Α΄» (τοῦ Σιώκου).
Ὡς μὲν «Παλαιὰ Εἰρηνούπολις», ἐπεκλήθη ὑπ' αὐτοῦ τοῦ Ἱδρυτοῦ Πάππα, ἐν τῷ ὑπὸ ἵδρυσιν Καινορθοδόξῳ Δόγματι, ἡ Ἁγία Πόλις Ἱερουσαλήμ, ἡ ὁποία, ἑλληνιστί, μεθερμηνεύεται, κατὰ τὸ πιθανώτερον, ὡς «Πόλις τῆς Εἰρήνης», ἢ ταὐτὸν εἰπεῖν, «Εἰρηνούπολις», ὡς δὲ «Νέα Εἰρηνούπολις», τουτέστι, «Νέα Ἱερουσαλήμ», ἐπωνομάσθη ὑπὸ τοῦ αὐτοῦ ἡ Ἱερὰ Πόλις τῶν Ἀθηνῶν, ὅπως ἄλλωστε ἐπεξηγεῖται καὶ ὑπὸ τῆς ἐπακολουθούσης, εἰς τὸν ὡς ἄνω τίτλον αὐτοῦ, γενικῆς «Ἀθήνης», εἰς τὰ πλαίσια τῆς ἐν τῷ ὑπὸ ἵδρυσιν Καινορθοδόξῳ Δόγματι συμβολικῆς ἐκκλησιαστικῆς ἑνώσεως ἀμφοτέρων τῶν «οἰκουμενικῶν» τούτων πόλεων εἰς μίαν καὶ τὴν αὐτὴν Ἀρχιεπισκοπήν, ἔχουσαν, ὡς μὲν πνευματικὴν καὶ παλαιὰν ἕδραν, τὰ Ἱεροσόλυμα, ὡς δὲ διοικητικὴν καὶ νέαν καθέδραν, τὰς Ἀθήνας, αἱ ὁποῖαι, ὡς «Νέα Εἰρηνούπολις», ἐν τῷ ὑπὸ ἵδρυσιν Καινορθοδόξῳ Δόγματι, καθίστανται ἡ «Ἁγία Παππικὴ Καθέδρα» τῆς Ἁπαγκοσμίου Ἐκκλησιαστικῆς Διοικήσεως.
Οὕτως ἑρμηνεύεται καὶ ἡ διπλῆ τιτλοφορία τοῦ Ἁπαγκοσμιωτάτου Ἱδρυτοῦ, ὑπὸ τὸ πρῶτον ἑβραϊκὸν ὄνομα αὐτοῦ «Ἰωάννης», ὁ ὁποῖος, ἐν τῷ ὑπὸ ἵδρυσιν Καινορθοδόξῳ Δόγματι, ὡς μὲν «Παλαιᾶς Εἰρηνουπόλεως» («Ἱεροσολύμων»), τιτλοφορεῖται ὡς «ΙΩΑΝΝΗΣ Ι΄», βάσει τοῦ ὑπὸ τοῦ ἱστορικοῦ Στεφανίδου παραδιδομένου ἱεροσολυμιτικοῦ ἐπισκοπικοῦ καταλόγου τοῦ Ἀνατολικοῦ Χριστιανισμοῦ (μετὰ τὸν Ἰωάννην Θ΄ τὸν Μερκουρόπουλον), ὡς δὲ «Νέας Εἰρηνουπόλεως» («Ἀθηνῶν»), ὡς «ΙΩΑΝΝΗΣ Ε΄», βάσει τοῦ ὑπὸ τοῦ ἱστορικοῦ Νερούτσου παραδιδομένου ἀθηναϊκοῦ ἐπισκοπικοῦ καταλόγου τοῦ Ἀνατολικοῦ Χριστιανισμοῦ (μετὰ τὸν κατὰ Νεροῦτσον Ἰωάννην Δ΄ τὸν Βλαχερνίτην καὶ οὐχὶ Ε΄), δεδομένου ὅτι τὸ ὑπὸ ἵδρυσιν Καινορθόδοξον Δόγμα τοῦ Τριαδιανισμοῦ, διὰ τυπικοὺς καὶ ἱστορικοὺς λόγους, λαμβάνει ὑπ' ὄψιν Αὐτοῦ τοὺς ἐπισκοπικοὺς καταλόγους τοῦ Παλαιορθοδόξου Δόγματος τοῦ Ἀνατολικοῦ Χριστιανισμοῦ, ἐκ τοῦ ὁποίου προέκυψεν ὡς ἀκριβὴς δογματικὴ διόρθωσις.
Ὑπὸ δὲ τὸ δεύτερον ἑλληνικὸν ὄνομα αὐτοῦ «Ἱλαρίων» καὶ βάσει τῶν αὐτῶν ἐπισκοπικῶν καταλόγων, καὶ ὡς Παλαιᾶς καὶ ὡς Νέας Εἰρηνουπόλεως, τιτλοφορεῖται ἁπλῶς ὡς «ΙΛΑΡΙΩΝ Α΄».
Καὶ ὁ μὲν Παπικὸς Οἰκουμενικὸς Τίτλος αὐτοῦ, ὡς «Συμπάσης Ἑστίας», προκύπτει ὡς σύντμησις ἐκ τοῦ πλήρους Παπικοῦ Οἰκουμενικοῦ Τίτλου αὐτοῦ, ὡς «Συμπάσης Ἑστίας Οἰκουμένης», βάσει τῆς ἐν τῷ ὑπὸ ἵδρυσιν Καινορθοδόξῳ Δόγματι τριαδικῆς γενικῆς ἐκκλησιαστικῆς διαιρέσεως τῆς «Ἁπάσης Οἰκουμένης», πρῶτον, εἰς «Ἑστίαν Οἰκουμένην», περιλαμβάνουσαν πᾶσαν τὴν Κεντρικὴν Οἰκουμένην, ἤτοι, πᾶσαν τὴν βιβλικὴν Ἁγίαν Γῆν τῆς Ἐπαγγελίας (σημερινὰ κράτη Ἰσραήλ, Παλαιστίνης, Ἰορδανίας καὶ Λιβάνου καὶ τὸ ἐξ Αἰγύπτου θεῖον Ὅρος Σινᾶ), ὡς καὶ πᾶσαν τὴν ἐξ Ἑλλάδος Ἱερὰν Γῆν τῆς Ἀττικῆς, δεύτερον, εἰς «Ἑῴαν Οἰκουμένην», περιλαμβάνουσαν πᾶσαν τὴν Ἀνατολικὴν Οἰκουμένην, καὶ τρίτον, εἰς «Ἑσπερίαν Οἰκουμένην», περιλαμβάνουσαν πᾶσαν τὴν Δυτικὴν Οἰκουμένην.
Ὁ δὲ Παππικὸς (μετὰ τοῦ διπλοῦ «π») Τρὶς Οἰκουμενικὸς Τίτλος αὐτοῦ, ὡς «Ἁπάσης Οἰκουμένης», δηλοῖ τὴν ἐν τῷ ὑπὸ ἵδρυσιν Καινορθοδόξῳ Δόγματι διάκρισιν τοῦ Πρώτου τῇ τάξει μεταξὺ τῶν Τριῶν Οἰκουμενικῶν Παπῶν, ὡς «Πάππα τῶν Παπῶν» καὶ «Τρὶς Οἰκουμενικοῦ», τουτέστι, τοῦ «Πάπα Συμπάσης Ἑστίας Οἰκουμένης Καὶ Κέντρου Ὀμφαλικοῦ Γῆς», ὁ ὁποῖος ἐξυψοῦται κατ' ἐπαύξησιν εἰς «Πάππαν Ἁπάσης Οἰκουμένης» (μετὰ τοῦ διπλοῦ «π») καὶ προσφωνεῖται κατ' ἐπίτασιν ὡς «Ἁπαγκοσμιώτατος» (μετὰ τοῦ ἐπιτατικοῦ «α»), ἀμφοτέρων τῶν Παπῶν προσφωνουμένων ὡς «Παγκοσμιωτάτων».